Välkommen till Laholms Föreningsråd!

Nu har vi flyttat till våra fina lokaler på Stationsgatan 2 i Laholm.
Adressen leder dig till Gamla Järnvägsstationen som ligger i centrala Laholm bakom kommunhuset.
Stationshuset delar vi med Föreningen Funktionsrätt i Laholm FFR och Kommunala Funktionsrättsrådet KFR. På ovanvåningen finns LSS.

Vårt kontor är bemannat måndag till fredag med kontorstider
klockan 8:00 - 12:00. Övrig tid når du Joakim Gunnarsson som är verksamhetsledare på hans mobilnummer 070-297 32 35.

Här nedan ser du Gamla Järnvägsstationen från baksidan av huset där
  du också hittar parkeringsplatser. Ingång från framsidan.

Ny lämnar vi våra gamla lokaler på Osbeck här nedan och flyttar vidare.

Laholms Föreningsråd finns på Osbecksskolan i Laholm.
Se bildspelet ovan för att hitta till oss.
Om du kommer på Per Albin Hanssons väg så kan du svänga in mellan Grönkulla dagis och idrottsplatsen. Mitt emot paddelbanan finns det några parkeringsplatser.
Mellan skolan där de tre skorstenarna finns och aktivitetshuset till höger finns det en stenlagd gång som du följer fram till vår ytterdörr. Då här inte finns någon ringklocka så ring Joakim på mobil 070-2973235 så kommer vi och öppnar.
Finns det ingen parkeringsplats ledig så kan man parkera vid simhallen eller vid framsidan på skolan. Vi kommer då och hämtar dig i receptionen.
Det går även bra att lämna in post till oss i receptionen.
Vi har kvar vår postadress på Repslagaregatan 18, 312 32 Laholm dit man också kan skicka sin post.
Varmt välkomna!

Vill du lämna eller hämta något snabbt hos oss går det att tillfälligt stanna precis utanför vår andra ingång. Det är dörren mitt i bild. Föreningsrådets namn står i fönstret bredvid dörren. Du når denna ingång om du svänger in mellan Coop och Grönkulla dagis och sedan svänger in på vägen bakom dagiset. Stanna nära huset så ni inte blockerar vägen. Vi har en egen ringklocka vid dörren

Kommande aktiviteter